9/11/2007

Boulderwand - deel 3



Het idee voor een boulderwand in onze eigen tuin heb ik al heel lang. Tegen de achterwand van de uitbouw (zie foto boulderwand - deel 2) zou 'ie moeten komen en zo efficient mogelijk ontworpen. Bij het zoeken op martkplaats liep ik vorig in de zomer van 2006 tegen een advertentie aan waar een klimwandelement aangeboden werd. Alleen zelf ophalen, verder voor niets ! Dat kon ik niet laten liggen gezien mijn uitgangspunt: een boulderwand volgens het recycling principe.

Ondertussen ziet het element er iets anders uit. Het onderste (terugliggende) deel heb ik er vanaf gehaald en binnen en buitenkant staan strak in twee lagen grondverf. Doordat het bovenste element straks iets overhangend gemonteerd wordt blijft het bovenste deel ook (bijna) loodrecht. Nu nog inbouwgrepen vinden die in de 18cm diameter gaten passen. Iemand nog tips?

Geen opmerkingen: