9/10/2007

Boulderwand - deel 2

Ik ben nog niet aan het bouwen zelf toegekomen, maar de voorbereidingsactiviteiten zijn er niet minder om. Veel balken voor het frame zijn in de grondverf gezet en met de buurman afgesproken dat ik vanuit zijn tuin de benodigde constructie-activiteiten mag uitvoeren. Nog wel een puntje van aandacht is de afwerking aan de bovenzijde. De afwatering gaat daar via het dekzijl richting het dak van mijn schuur maar die loopt weer verkeerd af (richting boulderwand...). Kortom ik moet het afschot daarvan omdraaien. Nadeel: een hoop werk, voordeel: ik kan dan makkelijk het water in een ton opvangen voor de tuin :D (ik kan als milieu-adviseur toch moeilijk anders).
Binnenkort het frame van de schuur aan de binnenkant wat verstevigen, want er komt toch een smak kilo's aan te hangen (schatting: 250 kilo inclusief grepen). Kan ik tegelijk die puinzooi daar eens te lijf. Maru heeft er ondertussen al zin in.

Geen opmerkingen: