11/05/2007

Presentatie Ooghoogte

Het is dan zover! Het fotoboek Ooghoogte van Menno Boermans en Melvin Redecker is gepresenteerd voor een zeer gemeleerd (klimmers)publiek. Vrijdag 2 november werd het boek bij Mountain Network live wereldkundig gemaakt en mochten alle klimmers die op enige manier bijgedragen hebben aan de totstandkoming van het boek een exemplaar ontvangen.

Jahoe ! ook ik mocht, ondanks dat ik niet op een foto in het boek voorkom, toch een exemplaar ontvangen. Want zoals Menno het uitdrukte : 'Zonder modellen geen foto’s, zonder klimmaatjes geen top, zonder vrienden geen boek'. En ondanks dat de (bovenstaande)foto die Menno van mij ijsklimmend in Sottoguda maakte niet in de selectie terecht kwam, ben ik eigenlijk meer blij met het feit dat ik Menno tot mijn klimmaatjes mag rekenen !!

Geen opmerkingen: