8/20/2008

Belaying Spectacles - Spectacular

Toen ik 12 was heb ik met een gebroken arm drie weken in het ziekenhuis gelegen. De arm moest aan een tractie vastgehouden worden en ik mocht niet niet rechtop zitten. Boekenwurm als ik ben leverde dat problemen op met lezen. Geen nood het ziekenhuis had een prismabril voor me waar mee ik kon lezen zonder mijn hoofd op te tillen. En nu is dit stukje natuurkundig principe heruitgevonden als zekeringsbril. Briljant en onzinnig tegelijk. Buiten dat je er redelijk snel duizelig van wordt zal het je evenwichtsgevoel tijdens het zekeren er niet beter op maken.
Wel zal het je nek verlichten bij het zekeren in de hal maar buiten vraag ik me af of het zicht wel langs de rand van je helm komt.
Anyway: alleen te koop bij Fuerza Climbing voor het luttele bedrag van 97,50 euro. Wellicht wordt het toch nog een zichtbaar succes...
(bron:FuerzaClimbing)

Geen opmerkingen: