4/26/2008

Constructing my own Boulderwall - Restart

Hoewel al veel langer in de pen gaat het er nu van komen: mijn eigen boulderwand achter in de tuin. Twee weken vrij genomen, veel hout in de opslag, nog meer schroeven, vele liters verf en dozen vol met inslagmoeren. Het mooie weer is er ook en de zin nog meer. Geen ongein met gespannen tentzeilen en niet drogende verf'; nee in twee weken staat die wand er gewoon.
Mijn idee is nog steeds dezelfde als vorig jaar. Een meter overhangend en 3,6 meter hoog, en de maximale hoek is 32 graden.
Maandag ga ik beginnen met het frame aan mijn schuur waar dan weer de horizontale verbindingsbalken aan komen voor de klimplaten zelf. Oh ja, er moeten ook nog wel de nodige gaten gezaagd worden voor de inslagmoeren en laat nou net vandaag mijn boor het begeven....
Tijdens het boren van een 10mm gat in beton blies mijn B&D de laatste adem uit (in de vorm van rook ''that is"). First tool down.... dat belooft wat (to be continued).

Geen opmerkingen: