3/17/2008

Bergsportdag NKBV - Evolv - Chris Sharma

Afgelopen zondag was ik te vinden op de bergsportdag van de NKBV. Altijd leuk om fff bekenden te spotten en te zien hoe de veiligheidscommissie (o.a. lid Florian van Olden) en de buitensportcoordinatoren (o.a. Tim van der Linden) zicht in de schijnwerpers wisten te zetten. Het was er druk, en niet alleen omdat kinderen zich op de klimtoren konden vermaken en de mogelijkheid om tot in de nok te prusikken. Ook de lezingen van Heinz Zak en Martin Fickweiler waren in trek.
Ik trof er ook een stand aan van Black Diamond waar ze het klimschoenenmerk van Evolv aan het promoten waren. Voor mij een 'nieuw' merk want ik ben ze nog niet breed in de buitensportzaken tegen gekomen. In de stand liep ik Olivier Coenen tegen het lijf en we raakten aan de praat over Evolv en een van de testklimmers, Chris Sharma. Buiten dat ik een aantal gave promoposters in mijn hand gedrukt kreeg heb ik ook een aantal Evolv schoentjes gepast. Met name de Pontas is voor mij een model dat in de sectie velcro kan wedijveren met de La Sportiva Katana en de Boreal Crux. Vooral de pasvorm voor mijn smalle voeten en het rubber op de neus voor toe-hooks zijn ideaal. Vooralsnog zijn mijn Red Chili Corona daarin de tegenhanger. Daar moet ik echter wel met veters klooien...

Geen opmerkingen: